288

طرح باغچه سبز رازی ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه رازی

ستاد رفاهی دانشگاه با همکاری پردیس کشاورزی و مدیریت سبز برای اولین بار در نظر دارد در راستای ایجاد تسهیلات رفاهی جهت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه اقدام به اجرای «طرح باغچه سبز رازی» به منظور فرهنگ‌سازی کشاورزی شهری و استفاده از محصولات پاک و ارگانیک نماید.

این طرح بصورت امانت سالانه زمین کشاورزی جهت کاشت سیفی‌جات و سبزی‌جات در پردیس کشاورزی دانشگاه به هریک از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه به متراژ۵۰  زمین مرغوب کشاورزی آبی واگذار نماید. در این طرح کارکنان دانشگاه به همراه خانواده خود می‌توانند با مشارکت به کاشت انواع سیفی‌جات سبزی و میوه ارگانیک اقدام نمایند و در طی سال از محصولات کاشته شده توسط خود و خانواده بهره‌مند گردند.

این طرح شامل تمامی کارکنان و اعضای هیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی و بازنشستگان می‌باشد که با پرداخت سالانه ۲۰۰ هزار تومان هزینه شارژ، می‌توانند از این امکانات بهره‌مند گردند.

همکارانی که متقاضی استفاده از طرح فوق می‌باشند می توانند با تکمیل فرم ذیل درخواست خود را از تاریخ ۲۰ آبان ماه لغایت ۱۰ آذر ماه از طریق اتوماسیون و یا تلفن ۳۴۲۷۴۵۲۳  به کارشناس اداره رفاه آقای حشمت‌اله خزایی اعلام نمایند.

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

شغل

وضعیت استخدامی

تلفن همراه

 

 

 

 

 

 

 

تبصره ۱: بدلیل محدودیت تعداد پالک‌های زمین قرعه‌کشی انجام می‌پذیرد.

تبصره ۲: همکاران می‌توانند در صورت امکان هر ساله نسبت به تمدید قرارداد اقدام نمایند.

تبصره ۳ : با توجه به محدودیت زمین‌های کشاورزی؛ همکارانی که در مدت اجاره اقدام به کاشت و برداشت محصول ننمایند سال آینده از تمدید قرارداد منع خواهند شد.

تبصره ۴: کلیه محصولات برداشت شده متعلق به کارکنان و خانواده آنها می‌باشد.

تبصره ۵ : کلیه هزینه‌های جانبی  از جمله خرید کود و بذر و.... به عهده کارکنان می‌باشد و دانشگاه صرفا زمین آبی را در اختیار قرار می‌دهد.


شناسه : 915441