263

تشریح دستاوردهای دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه رازی

دکتر جهانگیر خزایی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه رازی با گرامیداشت هفته دولت به تشریح عملکرد دفتر نظارت برطرح های عمرانی دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: توسعه ۴۴ درصدی فضای آموزشی، توسعه ۴۷ درصدی فضای کمک‌ آموزشی، اجرای ۱۸ پروژه عمرانی کالبدی ظرف یکسال با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار، جداسازی آب شرب از آب غیر شرب و فضای سبز، احداث ۳ زمین چمن مصنوعی، محوطه‌سازی  پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، هوشمندسازی و ارتقاء کیفی موتورخانه‌ها و سامانه‌های تاسیساتی و اجرای سیستم قطره‌ای برای آبیاری فضای سبز در پردیس طاق بستان و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی را از مهم‌ترین دستاوردها و اقدامات برشمرد.

 

 

مدیر امور عمرانی و خدمات فنی دانشگاه رازی افزود: با حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریت دانشگاه و با تلاش همکاران اداره نظارت برطرح‌های عمرانی متراژ فضاهای کالبدی دانشگاه از سال ۱۳۹۲ تا پایان مرداد ۱۳۹۹ در مجموع حدود ۴۵ درصد رشد داشته است. این میزان برای فضای آموزشی حدود ۴۴ درصد و برای فضای کمک‌آموزشی حدود ۴۷ درصد می‌باشد.

وی افزایش ۷۰۳۳۵ مترمربع به زیربنای دانشگاه از ۱۳۹۹_۱۳۹۲، افزایش ۳۶۰۴۴ مترمربع به فضای آموزشی و افزایش ۳۴۲۹۱ مترمربع به فضای زیربنایی، رفاهی و کمک آموزشی را از دستاوردهای ارزشمند دانشگاه رازی اعلام کرد.

دکتر خزایی فاز ۲ دانشکده هنر و معماری، دانشکده شیمی، فاز۲ کیلینیک تخصصی دامپزشکی، فاز۲ دانشکده اقتصاد و حسابداری فاز ۲، خوابگاه دانشجویی خواهران پردیس طاق بستان، پژوهش‌های فرهنگی دانشگاه رازی، دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود، خوابگاه پسران و خواهران جوانرود و فاز۲  مهمانسرای  را از پروژه‌های عمرانی کالبدی در دست اجرای دانشگاه در سال جاری برشمرد و افزود: مطالعه و طراحی ۱۵ پروژه نیز از دیگر اقدامات طی سال ۱۳۹۸ تا مرداد ماه سال جاری است.

 

 
 
 
 
 

شناسه : 917226