372

تزریق بیش از 3 هزارو 200 دز واکسن کرونا در دانشگاه رازی کرمانشاه

تزریق بیش از 3 هزارو 200 دز واکسن کرونا در دانشگاه رازی کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه، این دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از 12 مرداد ماه مرکز تجمیعی واکسیناسیون را راه اندازی کرد.

    

 

   

رییس مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه اندازی این مرکز برای واکسیناسیون کارکنان و دانشجویان گفت: از ابتدای فعالیت این مرکز تاکنون بیش از 3 هزار و 200 نفر واکسینه شده اند.

خانم دکتر یاسینی با بیان اینکه آسترازنیکا، سینوفارم و برکت، سه نوع واکسن موجود در این مرکز است افزود: تزریق واکسن ابتدا برای کارکنان دانشگاه رازی و پس از آن برای کارکنان دیگر ادارات با هماهنگی در حال انجام است.

وی یادآور شد: واکسیناسیون دانشجویان هم از هفته دوم شهریور ماه آغازخواهد شد.

رییس مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه رازی از فعالیت 17 نفر در این مرکز خبرداد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 4 نفر از کارکنان دانشگاه رازی، 5 نفر از کارکنان  مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و 8 نفر دیگر نیز از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی هستند.

خانم دکتر یاسینی گفت از ابتدای شیوع کرونا تا کنون به صورت مداوم تست pcr از تمامی دانشجویان مستقر در خوابگاه ها گرفته می شود واز کارکنان دانشگاه رازی نیز در زمان ورود به دانشگاه کار اکسیژن گیری وتب سنجی انجام می شود.

وی نظارت بر سلف سرویس ها، گند زدایی دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی، صدورگواهی استعلاجی برای بیماران کرونایی و گواهی سلامت برای شروع به کار این افراد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را ازجمله اقدامات درمانگاه دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام کرد.

نگارش: پروانه خانی 1400/6/10

   

 

    

 

.           


شناسه : 1472063